Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 23 januari 2024

Meow Cats rule

Ben jij ook een dierenliefhebber?
Carla Creaties heeft nieuwe honden en katten stempels ontworpen voor Craft Emotions en ze zijn weer leuk!
Sinds vandaag zijn ze leverbaar in de hobbywinkels samen met bijpassende mask tekst stencils.
Ik mocht er al mee aan de slag en heb er deze inspiratiekaart mee gemaakt.

 
De basis is gemaakt met dubbelzijdig papier uit papierblok Delft. Hierop heb ik bovenaan een Torn Paper stempel gezet en die doorgetrokken met een zwarte fineliner naar beide zijkanten.
Daarna is het middengedeelte weggeknipt. Omdat de achterkant van het papier blauw is heb ik dezelfde stempel nog een keer op wit kaartkarton gezet waarna het bovenste gedeelte uit is geknipt en extra opgeplakt is op het designpapier.
De tekst is gemaakt met een nieuwe Tekst mask en als je die leest weet je waarom de hond zo voorzichtig
naar de kat kijkt. 


Hier een close-up van de, toch wel ietwat bange, hond die over het randje van het papier gluurt.


De kat zit er heel zelfverzekerd bij tussen de bolletjes wol waar hij graag mee gaat spelen.
Zowel de hond als de kat zijn gekleurd met Derwent Inktense potloden.
 

Gebruikte materialen:
118040/2001 Paper pad Delft
130501/1581 Clearstamps Dogs 1
130501/1582 Clearstamps Cats 1
130501/2611 Clearstamps Basics Torn paper
185070/0204 Mask stencil Tekst Meow cats rule 


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten