Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 16 september 2024

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Bij Vintage and More op facebook zijn we weer gestart met maandelijkse challenges met deze maand als opdracht: "Alles mag als het maar vintage is".
Aangezien mijn schoonmoeder vroeg of ik een kaart kon maken voor een 55-jarig huwelijk heb ik deze kaart daar gelijk mee gecombineerd.
 
 
Het papier komt van ScrapBoys Violetta wat aan de hoeken bewerkt is met Cadence metallic verf in de kleur Antiek Goud. Ik heb hiervoor een klein beetje verf op een sponsje gedaan en de hoeken hiermee gedept.
Het plaatje komt van een knipvel dat ik jaren geleden op de beurs bij Syta van Gelderen heb gekocht.
De bloemen, blaadjes, het envelopje en de label zijn uitgeknipt uit een bijbehorend paperpad van Violetta.
De goudkleurige takjes en de hartjes zijn gemaakt met snijmallen CraftEmotions.
De cijfers zijn gemaakt met een oude snijmal van Noor!design.
Linksboven nog een strikje van raffia en de kaart is klaar.


Doe je ook mee met de challenge bij Vintage and More?
Dat kan tot het einde van de maand.
Misschien zie ik je daar?

Groetjes Henriëtte

 
 

1 opmerking: