Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 10 december 2013

Serie kerstkaarten

Deze serie kerstkaarten had ik in een paar uurtjes helemaal klaar. Heerlijk om de voorraad op het laatste moment nog aan te vullen.


De achtergrond heb ik weer gemaakt door een embossingfolder, deze keer met sneeuwvlokjes, met inkt in te smeren en daarna met papier ertussen door de cuttlebug te draaien.


De ster is een craftable van Marianne Design. Dit keer heb ik er ribbelkarton van Joy!crafts mee gestanst en daarna ingesmeerd met Gesso.
Een mooi plaatje en eens strikje erop geplakt en klaar.


En dan nog de tekststempel van Kanban die ik heb gezet op een banner van Spellbinders die de kaart helemaal af maakt.
Nog een kaart maar dan met een andere afbeelding erop is deze:



En de laatste met weer een ander wintertafereeltje.



En dan als laatste een foto van alledrie de kaarten bij elkaar.


Heerlijk om zo snel de voorraad aan te kunnen vullen.
Je zal je wel afvragen waarom zoveel foto's van bijna dezelfde kaarten? 
Nou, over een paar weken ga ik weer een blogboek maken over het afgelopen jaar en omdat de foto's in het boek nogal klein zijn heb ik graag veel detailfoto's zodat alles beter te zien is.
Ik ben heel benieuwd wat je er van vindt en of jouw voorraad al helemaal af is.

Groetjes Henriëtte




34 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartjes, en slim om ze in serie te maken, schiet lekker op! Mijn kaartjes dacht ik af te hebben, maar ik blijf toch meer maken voor of volgend jaar of voor als ik een kaart terug wil sturen. Maar die worden ook allemaal niet heel ingewikkeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk, anders als anders, mooi met het ribbelkarton en het klassieke plaatje. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snel gemaakt kan ook mooi zijn.
    Dit zijn er voorbeelden van.
    Ik vind je kaartjes fantastisch Henriëtte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie serie hoor! Leuk dat gebruikte ribbelkarton, dat geeft toch wat extra's aan de kaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo dat is lekker opgeschoten. Ze zien er nog supergaaf uit ook dus wat wil je nog meer en dat van die embossingfolder is nieuw voor mij dus ik heb vandaag ook nog iets geleerd.
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaarten Henriëtte, mooie kleuren. De ster vind ik mooi gemaakt...
    Ik ben nog volop bezig met mijn kerstkaartjes... Een beetje te laat begonnen en nu begint de tijd te dringen...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een stelletje prachtige kerstkaarten Henriette, een leuk idee om snel nog je kerstkaarten aan te vullen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie serie met kerstkaarten heb je weer gemaakt.
    Nou nee, mijn voorraad is nog niet af!!! Erg hé.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten met dat ribbel karton, super voor als je er nog niet genoeg heb en niet zo veel werk.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat geweldig gemaakt, zijn leuke kaarten !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn wel heel mooi geworden leuk om het achtergrondpapier zelf te maken.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou meis, dat heb je vlot gedaan dan zeg! Het zijn schitterende kaarten geworden met die prachtige sterren en supermooie achtergrond! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn prachtig Henriëtte...slim om er een paar tegelijk te maken...dan gaat het idd snel...ik moet er nog genoeg maken, maar gelukkig hebben we vandaag op het werk besloten om elkaar geen kerstkaart te sturen (scheelt me zeker 11 kaarten)....fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Henriette,
    Je - snelle - kaartjes zien er prachtig uit, leuke achtergrond, mooi de ster van ribbelkarton en mooi afgewerkt met de stempel en de plaatjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten met mooie plaatjes, en dat ribbelkarton doet het heel goed. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie serie kaartjes Henriëtte....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zien er schitterend uit Henriëtte. Heel mooi.
    Ik ben nog volop met de mijne bezig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kerstkaarten Jet, leuk de ster van ribbelkarton.
    ik laat ook weer een boek maken hoor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Henriette,ik vind de achtergrond zo mooi gemaakt.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaarten Henriette.. super gedaan en wat een leuk snelle serie zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zien er mooi uit Henriette, nou hier loopt het nog steeds voor geen meter met de kerstkaartjes, ga dat echt niet redden dit jaar, volgend jaar maar wat vroeger starten denk ik.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi winterse kerstkaartjes heb je gemaakt Henriette

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi Henriette, wat prachtige kaarten met de ster van karton gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dag Henriette. Nou ik dacht dat ik erdoor was. Maar voor mezelf moet ik blijkbaar toch nog enkele kaarten maken. Heb dan ook nu op het laatste nippertje nog iemand gehad die om kaarten vroeg.
    Dus jouw kaartjes komen echt van pas. Ze zien er super uit en toch niet al te veel werk aan.
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Altijd mooi met de ribbel karton en die ster van M.D vind ik zelf ook een mooie tijdloze mal! Prachtige serie Henriëtte!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Henriet,
    wat een leuke serie kaartjes! Nee ik maak alleen maar kaarten voor bloggers denk ik. En ik heb er nog niet veel. Ik denk 18, dus ik moet ook nog kiezen wie ik er 1 zal sturen....Voor de familie, vrienden en buren maak ik altijd nieuwjaarskaarten. Het idee moet nog geboren worden...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ze zijn prachtig Henriette en leuk met het ribbelkarton.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OHHH Jet wat PRACHTIG weer zeg, heel leuk verzonnen!!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze zijn prachtig en zeker leuk bedacht, handig toch als je er een paar tegelijk maakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohh wat mooi en stijlvol. Ja lekker als je wat kaarten hebt gemaakt die snel klaar zijn he. Ik heb dat laatst ook maar gedaan.


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je kaarten zijn weer mooi Henriëtte,

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen