Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 24 juni 2016

Fishing Fun en BBQ

Met een stel vrienden kamperen in de natuur en de zelf gevangen vis op de barbeque bereiden.
Dat is toch leuk om als mannenuitje als vrienden onder elkaar te organiseren?
Dit kwam bij mij op toen ik de leuke nieuwe Clearstamps met stencil Barbeque pakket in handen had.


Voor deze sidestep kaart heb ik kraft als basis gebruikt en het gemat met papier uit papierblok Earth.


Het plaatje uit het papierblok Magic Iceland heb ik omlijst met een mooi stencil van Lin en Lene.


De tekst heb ik gecombineerd uit twee Clearstamp thema's nl. Fishing Fun en Barbeque pakket. Leuk is het en-teken, gesneden met stencil  Puntuation Marks. Hiermee kan je heel veel teksten opleuken en combineren.


De tent heb ik 3x gestempeld op verschillende kleuren papier uit het papierblok Earth en met 3D kit op elkaar gezet voordat ik ze op de sidestep kaart heb bevestigd.


De rubber laarzen zijn gestempeld op kraft, een beetje bijgekleurd hier en daar en daarna uitgeknipt.


De hengel is gestempeld, ingekleurd en daarna uitgeknipt. Een leuk detail op de kaart vond ik.


Op de barbeque ligt de vis die de heren net gevangen hebben. Door het deksel van de barbeque 2x te snijden en uit te knippen is het net of de barbeque open staat terwijl de vis, uit de stencilset Fishing Fun, gaar ligt te worden.

Gebruikte materialen:
1201/0091 Cutting en embossing stencil Lin en Lene Proost
6002/0335 Cutting en embossing stencil Fishing Fun
6002/0502 Cutting stencil Punctuation marks
6004/0004 Clearstamps en Stencil Barbeque pakket
6011/0074 Papierblok Magic Iceland
6011/0084 Papierblok Earth
6410/0303 Clearstamps Fishing Fun
6410/0304 Clearstamps Fishing Fun
6500/0201 Tube 3D kit
6500/0215 Tacky Glue
6500/0217 Lijmpen
8089/0206 Kraft

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Henriette met prachtige mallen en details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, deze kaart vertelt een heel verhaal! geinig die open bbq!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zomerse kaart, zo raak je wel heerlijk in vakantie stemming. Maar in een tentje slapen voor mij? Nou nee.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit zomerse kaartje Henriëtte...lekker vakantie vieren in de vrije natuur....Heerlijk is dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen