Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 24 januari 2017

Beterschap

Met prachtige materialen uit de Spring-tastic collectie van YvonneCreations heb ik voor Kreatrends deze staande kaart gemaakt.


Het dubbelzijdige papier dat ik gebruikt heb komt uit het papierblokje dat bij deze collectie hoort.


Voor de achtergrond van de staande kaart heb ik een velletje met het tafereeltje gebruikt.
Het leuke plaatje in het midden is 3D opgewerkt. Heerlijk om weer met voorjaarskleurtjes te werken, daar wordt je zo vrolijk van!


De prachtige grote mal heb ik gemat met wit kaartkarton en op sommige punten met een kleurtje kaartkarton ingelegd, een soort mozaïek krijg je dan. Het is even een werk maar het resultaat vind ik zelf heel erg mooi.


De leuke bloemenrand heb ik op het voorste opstaande stukje van de kaart gezet. Omdat de rand niet helemaal de breedte van de kaart heeft heb ik het hoogste gedeelte een keer extra gesneden, hier een stukje van afgeknipt en rechts naast de laagste bloem geplakt. Omdat er dan een aanzetrand te zien is heb ik er een vlinder overheen gezet.
De tekst staat tussen van de clearstamps met teksten. Heel veelzijdig is de stempelsheet met losse woorden maar ook prachtige teksten.


Hier nog even een foto van de zijkant van de kaart. Ik heb er voor gekozen om er geen gewone easelkaart van te maken. Op deze manier valt de kaart niet zo gemakkelijk om wat weer handig is voor in de winkel of op beurzen.

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. mooie, geslaagde, sfeervollekaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie kaart zeg! Schitterend die poedertinten die je hebt gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, das ist eine wunderschöne Karten.
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen