Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 29 januari 2017

Silent Night

Ik ben gisteren heerlijk aan de knutsel geweest en .... ja hoor .... de eerste kerstkaarten van 2017 zijn een feit. Dit is er één van. Het is de bedoeling dat ik iedere maand twee kerstkaarten maak om er zo aan het einde van het jaar voor de kerstkaartendrukte al een aantal op voorraad te hebben. Deze maand dus op de nipper er aan bezig geweest maar.... het is gelukt.


Dit scrappapier van Magnolia heb ik tussen mijn scrapvellen gevonden. Het zijn al ouwetjes hoor, geen idee meer hoe oud eigenlijk maar.... nog steeds leuk om te gebruiken.
Ik was van plan n.a.v. een sketch te werken, had er eentje opgezocht en op het scherm van mijn laptop staan maar ..... toch niet gebruikt hahahaha. Het kwam niet uit met het muziekpapier en de kerstster die ik er op wilde hebben. Wie weet een volgende keer dan maar.


De kerstster, de takjes en eikeltjes zijn allemaal van Marianne Design. Van welk merk het plaatje is zou ik niet meer weten, gevonden in een doosje en ook niet pas gekocht.

Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit vintage kerstkaartje Henriëtte

    heel mooi die kerstroos...echt de blikvanger op je kaartje...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Henriette. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen