Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 17 oktober 2017

Winter Wonderland

Het is al weer half oktober geweest, de tijd gaat snel. Nog maar ruim 2 maanden en het is Kerst.
Ben je ook al druk aan de slag met het maken van kerstkaarten?


Om je te inspireren heb ik deze kaart gemaakt met prachtige mallen van Noor!design. Is het geen lieverdje geworden met het plaatje van Marianne Design?


De mooie ster met swirl heb ik gesneden uit spiegelkarton met daarop een paar plakparels.
Kijk eens hoe fijntjes het uitgesneden gedeelte is!


Om de sterren van de sterrencirkel meer accent te geven heb ik ze nogmaals gesneden uit spiegelkarton, uitgeknipt en op de basiscirkel geplakt. Ook op deze sterren heb ik roze plakparels gezet.


De tekst zit bij de mooie ronde sterrencirkel.


Ik vond het weer leuk om deze inspiratiekaart te maken.
Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi om spiegelkarton te gebruiken.
    Een heel mooi kaartje zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart henriette. je hebt mooie mallen gebruikt. Helemaal goed. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, Tolle Karte, bin ganz begeistert
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig winters kaartje Henriëtte...heel mooi die sterrenkrans rondom dat schattige plaatje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi winters kaartje.Lieve zachte kleuren zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen