Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 25 december 2017

Festive wishes

Nog een kerstkaart van mij deze 1e kerstdag van 2017. Ik heb 'm gemaakt met mooie nieuwe en oude materialen van Joy!crafts.


Voor de basis van de kaart ben ik uitgegaan van de Luxery topperset Snuggle in the snow. Deze set is een aantal jaar geleden uitgekomen maar nog steeds heel erg leuk om mee te werken. Ik heb het plaatje met de twee lieve ijsberen, wat een uitdrukplaatje is, als uitgangspunt genomen voor de kaart.
Het kraft heb ik net iets groter geknipt dan het plaatje zelf. Ik heb dat gedaan nadat ik het plaatje op het kraft geplakt had.
Om er een easel van te maken heb ik het geheel daarna op dubbelgevouwen kraft gelegd, nagetekend en ook weer uitgeknipt. Het was wel even een secuur werkje maar het resultaat is erg leuk.


Ook de label, wat bij de topperset zit, heb ik op kraft geplakt.
Het snijstencil Lovely circle heb ik kleiner gemaakt door de uiteinden er gewoon af te knippen. Ook hierbij weer een 2e keer gesneden uit kraft en deze iets verschoven onder de blauwe geplakt.


Het kleine smalle schulprandje, onder het blauwe uni papier, zit samen met nog een andere rand in de snijset Small Edge.
Ook deze label zit in de topperset.
Met leuke spiraaltjes, besjes en een jute bloem heb ik de kaart afgewerkt.


Gebruikte materialen:
6002/0949 Cutting stencil Lovely circle
6002/0960 Cutting stencil Small edge
6011/0544 Papierset Matching colours uni Winter
6012/0507 Luxery topperset Snuggle in the snow
6100/0495 Paper blossoms glue
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0054 Glue gun
6200/0222 Ink blending tool
6370/0075 Artificial flowers Spiraal naturel
6370/0076 Artificial flowers Besjes naturel
6370/0080 Artificial jute Bloem
6500/0121 Tacky tape 3mm
8089/0203 Kraft A4

Bedankt voor het langskomen op deze 1e kerstdag, graag tot morgen met weer een nieuwe kaart.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. net ijsberen op tv gezien ! =)
    heel erg leuk winters kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model en snoezig deze ijsberen! Fijne Kerst! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat is erg mooi gedaan. Dat dat echt koud aan op deze wat warme kerstdag.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice post really ! I apperciate your blog Thanks for sharing,keep sharing more blogs.

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen