Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 5 februari 2019

Een bloemengroet

Vandaag is het weer mijn beurt om een blogpost voor Kreatrends te verzorgen.
Ik heb gezocht naar een mooie snijmal waarmee ik heel gemakkelijk een mooie kaart kon maken en ik heb deze prachtige mal van Marianne Design gevonden.


De basiskaart is kraft van 15 x 15 cm met daarop wit cardstock van 14,5 x 14,5. De oplegkaart is weer kraft maar nu 14 x 14 cm.
Om de snijmal precies in het midden te krijgen heb ik met potlood horizontaal en verticaal op 7cm een lijn gezet wat ik na het snijden weer weggehaald heb.
De snijmal heb ik precies langs de lijn in het midden van de kaart gelegd en daarna gesneden en geëmbost.
Toen heb ik het kraft gedraaid en nog een keer precies hetzelfde gedaan.
Daarna heb ik met de applictor met pompons de geëmboste delen heel voorzichtig met distress ink bewerkt.

Op deze foto kan je goed zien hoe mooi het geëmboste gedeelte van de kaart is.
In het midden van de kaart heb ik de grootste cirkel gebruikt die in deze set zit.
Hierop heb ik een mooi plaatje van Mattie geplakt. Hennie heeft helaas dit knipvel niet in de webwinkel maar als je op het knipvel in de materiaallijst klikt zie je meerdere mooie knipvellen die ook prachtig zouden staan op deze kaart.


Daarna heb ik de kaart nog afgewerkt met bloemen en veertjes uit eigen voorraad (maar ook Kreatrends heeft mooie bloemen in het assortiment) en als laatste heb ik er nog een mooie kanten strik op geplakt.
Een tekst heb ik er niet op gezet zodat deze kaart voor meerdere gelegenheden gebruikt kan worden.

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen: