Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 11 februari 2019

Voor jou.... Liefs

Vandaag mijn 2e kaart die ik heb gemaakt met de maart-artikelen voor de nieuwe JoyNews.
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met twee prachtige nieuwe snijstencils van Bille.


Het papier dat ik voor deze kaart gebruikt heb komt uit papierset Vintage soul. Mooi papier in fleurige kleuren. Het plaatje uit labels en knipvelset Secret garden past er zo mooi bij.

De tekst is geschreven met een lettering stencil. Die stencils zijn zo handig, je tekent de contouren van de letter met behulp van het stencil en daarna vul je de letters op je gemak op. Kijk eens wat een mooi resultaat je dan krijgt. Dat had ik uit de losse pols nooit zo mooi gekregen.
Nieuw deze maand zijn het prachtige grote blad en de mooie bloemstengel.
Ik heb het blad uit metallic cardstock gesneden, op de foto hieronder kan je de nerven van het blad iets beter zien doordat er een andere lichtval op de foto was.
De bloemstengel heb ik gesneden uit licht groen metallic cardstock waarbij ik de bloemen nog een keer extra uit roze/lila heb gesneden, losgeknipt heb en op de groene basis heb geplakt.

Op het katoenen kanten hartje zit ter afwerking nog een klein strikje, gemaakt met de handige strikjesmaker.


Deze kaart staat samen met de kaart die vrijdag 8 februari online heeft gestaan bovenaan pagina 2 van het JoyNews samen met nog veel meer inspirerende voorbeelden.

Gebruikte materialen:
6002/0877 Polybesa maskstencil lettering
6002/1248 Cutting en debossing stencil Bille's leave
6002/1249 Cutting, embos en debos stencil Bille's flower
6011/0414 Labels en knipvelset Secret garden
6011/0568 Papierset Vintage soul
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0054 Glue gun
6371/0003 Artificial cotton Vlinders met kant
6371/0004 Artificial cotton Hartjes met kant
6500/0012 Foampads
6500/0023 Foamtape
6500/0215 Tacky glue
8013/0116 Metallic cardstock d.groen
8013/0129 Metallic cardstock lila
8099/0204 Metallic cardstock linnen l.groen

Leuk dat je weer langs bent geweest en kom je in een hobbywinkel waar materialen van Joy!crafts verkocht worden, vergeet dan niet te vragen om de gratis JoyNews!
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Eine ganz entzückende Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterend kaartje Henriëtte...wat een prachtige details erop...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen