Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 29 april 2019

December groetjes

En ook mijn 2e kerstkaart voor de maand april is klaar (iedere maand maak ik er minimaal 2 is mijn voornemen) Het was wel even doorpezen want over 2 dagen is het alweer mei maar het is gelukt. Wat gaat de tijd toch snel.


Ook voor deze kaart ben ik weer in mijn oude papiervoorraad gedoken. Ik heb hetzelfde achtergrondpapier gebruikt als voor de tag die ik gisteren geplaatst heb maar daarnaast ook nog heel mooi papier met dennenappels met een glimmertje erin.
Verder heb ik niet veel snijmallen gebruikt, alleen die waar de tekst op gestempeld is. Deze is van een nieuwe snijmal van Joy!crafts nl. Handtag water bottle 6002/1275.
De tekst is ook al een hele oude stempel die er netjes op past.
Het vintage plaatje is ook een oudje. Toch leuk om met zoveel oude materialen een kaart te maken!


Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen: