Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 10 april 2019

Happy Birthday

En dan, zoals ik gisteren beloofd heb, vandaag de 3e en laatste kaart die ik voor het JoyNews gemaakt heb.


De vorm van de kaart is gemaakt met het Scrapbook stencil Tab Borders. Ik heb hiervoor de tab aan twee zijden getekend en daarna het geheel uitgeknipt.

Op beide zijkanten van de kaart heb ik vlinders verwerkt op een swirl.
De grote vlinder hoort bij het prachtige Filigrane frame, de kleine vlindertjes horen bij de voorjaarsbloemen van de kaart van gisteren

Het Filigrane frame is zo mooi en fijntjes! Ik heb het twee keer gesneden en versprongen op elkaar geplakt voor een mooi effect.

De tekst hoort bij het Filigrane frame en is ook twee keer gesneden en net zoals het frame versprongen op elkaar gezet.
Nieuw is ook deze mooie Zinnia. Zinnia's zijn prachtige bloemen die in heel veel kleuren bloeien. Voor deze kaart heb ik maar één kleur bloem gebruikt maar misschien wordt dat de volgende keer wel heel anders.


Tot slot nog de foto van de nieuwe JoyNews waar alle drie de kaarten die ik gemaakt heb op de voorpagina prijken. Zo leuk! Ook de andere pagina's van het News zijn gevuld met de mooiste inspiratiekaarten. Zeker de moeite waard om op te halen in je hobbywinkel en het leuke is.... hij is gratis!


Gebruikte materialen:
6002/0883 Scrapbooking stencils Tab-borders
6002/1229 Cutting, embos en debos stencil Zinnia
6002/1269 Cutting, embos en debos stencil Floral border
6002/1280 Cutting, embos en debos stencil Spring flowers
6002/1283 Cutting stencil Filigrane frame
6011/0414 Labels en knipvelset Secret Garden
6011/0660 Papierset Vintage baby
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0204 Applicator met pompons
6200/0226 Mini ink blending tool
6500/0215 Tacky glue
8013/0024 Cardstock wit
8089/0204 Kraft A5

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart heb je weer gemaakt. Lief plaatje en leuk dat je het rood in de bloemen laat terugkomen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Henriette! Ook deze uitvoering is weer schitterend!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen