Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 21 mei 2019

Bloghop bij Joy!crafts

Vandaag start er weer een nieuwe bloghop bij Joy!crafts met dit keer de artikelen uit de juni-collectie.
Kijk hieronder maar eens wat een leuke nieuwe materialen er allemaal in de winkels zijn verschenen.


Ook ik ben lekker aan de slag gegaan met een aantal nieuwe materialen en heb er deze kaart mee gemaakt.


Het designpapier komt uit de nieuwe papierset True Gentleman. Wat een leuk mannenpapier is dit zeg, kijk eens naar het papier met de snorren... geweldig!
Met de nieuwe Squalloped squares is het kader voorop de kaart gesneden. De snorretjes in de hoekjes zijn uitgeknipt uit het designpapier.

Het baroque frame heb ik in het midden niet uitgesneden (er zit wel een kader bij de set om dit te doen) en hier heb ik de tekst in gestempeld die nieuw is van Jocelijne. Het zijn allemaal losse tekst-onderdelen die je met elkaar kan combineren, zo leuk!

Ik vind het altijd leuk om bloemen op een kaart te verwerken en om de bloemen lekker stoer te krijgen heb ik de Dandelion (paardebloem) gesneden uit het designpapier. De blaadjes zijn gesneden uit kraft. Zo lijkt het toch niet helemaal op een paardebloem vind ik en past het prima op een mannenkaart.


Deze kaart is ook aan de binnenkant bewerkt alhoewel ik die wel heel rustig heb gehouden.


Op het kleine gedeelte heb ik een insteekvak gemaakt met daarop  het kleine element wat bij de Baroque frame hoort. Ook hier heb ik weer een uitgeknipt snorretje op geplakt.
Zoals je ziet zit er ook een open gedeelte in dit kleine elementje. Het stukje dat hierin past heb ik gebruikt op de 4 buitenste hoeken van de kaart als extra element, zo leuk!


Gebruikte materialen:
6002/0881 Scrapbook stencils Tags and labels
6002/1180 Cutting stencil Dandelion
6002/1291 Cutting en embossing stencil Baroque frame
6002/1301 Cutting stencil Scalloped square
6011/0411 Labels en knipvelset Happy travel
6011/0614 Papierset True gentleman
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6410/0504 Clearstamps Jocelijne Verjaardag
6500/0121 Tacky tape 3mm
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit
8089/0206 Kraft

Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met mijn kaart.
Vergeet niet mee te doen met de bloghop.
Om mee te doen aan de bloghop ga je langs bij onderstaande blogs, laat je bij iedereen een berichtje achter en ga je als laatste naar het blog van Joy!crafts.
Laat ook daar een bericht achter dat je mee hebt gedaan en maak kans op een leuke prijs!
De winnaar wordt maandag 29 april op het blog van Joy!crafts bekend gemaakt.
Succes.

Nans 
Anke 
Hier ben je nu

Leuk dat je langs bent geweest en heel veel plezier bij het bloghoppen.
Groetjes Henriëtte






17 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke en stoere kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige verjaardagskaart Henriette! Echt leuk verwerkt. Dat is een feestje waard. Ik hop gezellig verder. Groetjes, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze mannenlijn!
    De paardebloemen zijn in deze kleur heel stoer, echt superleuk voor op een heren kaart.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje. Mooie vorm en geweldige pimping. Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n verrassingskaart. Vooral als je hem opent en er komt zo'n leuk plaatje te voorschijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart met een verassing er in klasse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So precious. Love the colours and the design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful details on your card! Love the flowers and the color combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely masculine card, love the colours combo and the design!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Super mooie bloemen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love that intricate frame die. So pretty. Lovely card. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en de bloemen zijn zo ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Henriette wat een gave kaart. Mannenkaart blijf ik lastig vinden, maar dit papier is een goede stap om er mee aan de slag te gaan. Jouw kaart ermee is geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen