Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 15 mei 2019

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag is er weer een nieuwe challenge begonnen bij de facebook groep Vintage and More.
Deze keer was het weer mijn beurt om een opdracht te verzinnen en die is geworden:
"Maak een vintage/shabby chic kaart met in de decoratie 2 kleuren bloemen".
Hoeveel bloemen je in je decoratie doet is niet belangrijk maar het moet in 2 kleuren, niet meer en niet minder.

Mijn inspiratiekaart is een kerstkaart geworden.


Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is al aardig oud. Het is van S.E.I. en zat denk ik al wel 7 jaar in mijn voorraadmap.
In de hoek heb ik een prachtige snijmal van Marianne Design gebruikt. Op de foto valt hij grotendeels weg maar dat komt omdat de foto van bovenaf genomen is.
Achter het plaatje zit een mooie blauwe mal van Noor!design.
Het plaatje zelf is van een knipvel van Syta.

De kleuren van de bloemen zijn ook wat lastig goed op de foto te krijgen maar die zijn lichtblauw en zacht roze. Achter de bloemen heb ik nog naaldentakjes van Marianne Design en ook nog kleine tekst-postzegeltjes gestopt.

 
Deze challenge bij Vintage and More loopt tot vrijdag 31 mei 18.00 uur. Er mag meegedaan worden met maximaal 2 creaties die in een reactie bij het originele challengebericht geplaatst moeten worden.
Dat challengebericht kan je vinden onder het kopje "aankondigingen" helemaal bovenaan de pagina.
Hopelijk zie ik je daar ook, het is een gezellige groep die, als je van vintage/shabby chic houdt, zeker de moeite waard is ( https://www.facebook.com/groups/280116102155415/ ).

Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. WAUW wat een fantastisch mooie kaart is het geworden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen