Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 5 juni 2019

Merry Christmas

Aangezien er weer een nieuwe maand is aangebroken moest ik weer aan de slag voor de kerstkaarten-actie in de groep van Tiets. Hiervoor maak ik elke maand 2 kerstkaarten zodat ik er aan het einde van het jaar aardig wat op voorraad heb. Eigenlijk heel handig want zo heb ik een stok achter de deur om het niet te vergeten.


Het dessinpapier  is al erg oud, ik heb zelfs geen idee meer welk merk het is. Voor deze kaart had ik niet veel nodig dus de restjes (waarvan het toch altijd moeilijk is om die weg te gooien) kwamen goed van pas.
Achter het plaatje heb ik een mooie witte snijmal van JoyCrafts geplakt met daarop een prachtige groene kerstkrans die ook van JoyCrafts is.
De tekst is een randje die aan prachtig dessinpapier gezeten heeft (ook iets wat ik niet weg heb kunnen gooien).


Overmorgen komt kerstkaart nummer twee van deze maand online. Misschien tot dan!
Groetjes Henriëtte


3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart Henriette!
    Heel erg mooi!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kerstkaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt! En zeker handig zo'n stok achter de deur!

    BeantwoordenVerwijderen