Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 29 juni 2019

Van Harte

Hebben jullie al gezien dat er bij Joy!crafts een challenge loopt en dat je het kaartmodel daarvoor kan downloaden? De voorwaarden en tot wanneer de challenge loopt kan je vinden op het blog van Joy!crafts.
Ik ben ook met het kaartmodel aan de slag gegaan met deze kaart als resultaat.


Na het patroon van de kaart nagetekend en uitgeknipt te hebben heb ik het gemat met papier uit de nieuwe papierset Pink Flamingo.
Om de bloem te matten heb ik de vorm nog een keer overgetrokken, daarna aan de achterkant op de uitgeknipte halve bloem deze iets kleiner getekend en daarna het randje weggeknipt. Hetzelfde heb ik bij de vlinder gedaan.


Aan de binnenkant heb ik de prachtige nieuwe Background leaves, gesneden uit lichtgroen kaartkarton geplakt met daarop twee zonnebloemen.
Ook de Ribbon swirls hebben weer een plekje gekregen, ze zijn ook zo leuk!

Nu zijn mijn zonnebloemen niet geel zoals zonnebloemen horen te zijn maar ik heb de kleur aangepast aan de kleur van de kaart.
De kleine vlinders horen bij de snijstencils Spring flowers.


Doen jullie ook mee met de challenge? Heel veel succes!

Gebruikte materialen:
6002/0850 Polybesa mask stencil Lettering
6002/1136 Cutting stencil Sketch-art Hearts
6002/1222 Cutting en debossing stencil Sunflower
6002/1280 Cutting, embos en debos stencil Spring flowers
6002/1286 Cutting en debossing stencil Background leaves
6002/1295 Cutting stencil Ribbon swirls
6011/0624 Papierset Pink flamingo
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6410/0504 Clearstamps Jocelijne Verjaardag
6500/0012 Foampads
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit
8099/0004 Linnenkarton l. groen

Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte
 

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met het patroon en de nieuwe mallen van Joy. De mal "background leaves" is inderdaad erg mooi.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende fleurige kaart heb je met dit model gemaakt Henriëtte. Mooi nieuw zonnebloem-ras heb je gekweekt ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie kaart.Prachtig model en het schitterende nieuwe papier van Joy!Crafts.
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen