Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 17 augustus 2019

It's the most wonderful time of the year

En mijn 2e kerstkaart, of in dit geval kersttag, van deze maand is ook weer af. Toch handig om in verschillende groepen met een kerstactie mee te doen. Mijn voorraad kerstkaarten komt aardig op peil op deze manier.


Deze kersttag heb ik gemaakt n.a.v. de opdracht bij Kimya op facebook met als opdracht: Kerst in augustus. Nu maak ik iedere keer al kerstkaarten (terwijl dat dus eigenlijk niet iedere keer nodig is) en deze is dus voor mij eigenlijk zonder een verplicht onderdeel dat verwerkt moet worden.
Het design papier is van een oud papierblokje van Noor!design. Op de tag heb ik ook de leuke kleine  bauble van Dutch Doobadoo gezet die ik afgewerkt heb met een kanten strik.


Ook de prachtige sterrencirkel van Craft Emotions (verkrijgbaar bij Kreatrends) is gesneden uit grijs metallic kaartkarton.
Onder de bloem zit een prachtige ijskristal van kant en door het kantje heb ik een stukje touw gedaan.


Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: