Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 1 oktober 2019

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Een nieuwe maand, een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
Deze keer heb ik de opdracht weer verzonnen en die luidt: Maak een vintage kaart maar die mag niet rond of rechthoekig zijn. Een vormkaart dus.


Voor deze kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo gekozen en die gemat met mooi papier in kerstkleuren. Normaal ben ik niet zo heel erg van het rood met groen maar voor deze kaart vond ik dat wel heel erg passen.
Over het rode kant onderaan heb ik nog een mooie parelrand gezet waarvan ik ook twee vierkantjes gebruikt heb op de kanten ijskristal bovenaan en op de strik.


Om het plaatje heb ik een mooie kerstmal van Joy!crafts gezet. Deze is gesneden uit wit cardstock en op kleur gebracht met potloden. Als laatste nog Crystal drops van Nuvo er op en kijk eens hoe mooi hij geworden is.


Lijkt het je ook leuk om mee te doen met deze challenge? Ga dan naar onze groep Vintage and More op facebook en lees in het challengebericht (deze kan je altijd vinden bij de aankondigingen bovenaan de groep) hoe het precies werkt.
Je mag meedoen met maximaal 4 kaarten en de challenge loopt tot 31 oktober 18.00 uur.

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze vintage kerstkaart Henrëtte, er is zoveel moois op te zien...en een prachtige vorm ook...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie vintagekaart in deze vorm!

    BeantwoordenVerwijderen