Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 2 oktober 2019

Fijne Kerst

Vandaag laat ik je een kaart zien die ik voor Kreatrends gemaakt heb met een prachtige nieuwe snijmal van Marianne Design.


Ik heb al heel veel kaarten gezien die met deze mal gemaakt zijn maar nog geen easelkaart, terwijl hij zich daar wel heel goed voor leent.
Op de buitenkant van de kaart en op het platte gedeelte heb ik de prachtige grote doily verwerkt. In het midden zit een ijskristal gesneden uit glitterkarton.


De grote doily op de voorkant is 2x gesneden en op elkaar geplakt zodat hij ook mooi is als de kaart opengeslagen staat. Ook aan de binnenkant heb ik de ijskristalverwerkt.
Op de zijkanten van de opengeslagen kaart zit de halve doily uit de set.


Op het middengedeelte heb ik een mooi plaatje geplakt met daaromheen kersttakjes, weer gesneden uit glitterkarton, en ook de sterren uit de set hebben hier een plaatsje gekregen.


Deze kaart is gemaakt van alleen maar snijmallen die bij deze snijmallenset zitten.
Ik hoop dat ik je weer heb kunnen insprireren.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Prachtig! En wat een goed idee inderdaad om er een easelkaart van te maken, leent het zich goed voor. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen