Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 24 december 2019

December groetjes

Mijn laatste kerstkaart voor dit jaar is gemaakt voor Kreatrends.
Ik ben uit mijn comfort-zone gestapt en heb zomaar weer eens een stempelkaart gemaakt, wat erg lang geleden was.


De stempels die ik gebruikt heb komen allemaal van de Silhouette sheet Christmas van Marianne Design.
Allereerst heb ik een cirkel uit een oplegkaart gesneden en die met tape vastgemaakt zodat deze niet kon verschuiven.
Daarna zijn de huisjes, de maan het stipjespad en de groene heuvel gestempeld.
De huisjes en de maan zijn nog een keer extra gestempeld, uitgeknipt en met een klein stukje makkelijk los te maken tape op de huisjes en de maan op de kaart geplakt.
Daarna ben ik met verschillende kleuren Memento inkt aan de slag gegaan en omdat ik over de extra opgeplakte delen heen mag gaan met inkt was het op kleur brengen van de achtergrond niet meer zo moeilijk.
Na het verwijderen van de extra huisjes en de oplegkaart heb ik als enige nog de sparren op de voorgrond gestempeld en klaar was de kaart.


Met deze kaart wil ik je hele goede en fijne Kerstdagen toewensen.

Graag tot de volgende blogpost,
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten