Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 17 december 2019

Warme vintage winter wensen

Ook gisteren ben ik nog met een kerstkaart bezig geweest en dit is 'm geworden.
Heerlijk vintage met als hoofdkleur de prachtige kleur lila.


Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit papierset Misty winter van Noor!design.
Het plaatje (ooit van een vriendin gekregen) zit op een mooie oudere snijmal van Noor!design.
Ook de poinsettia's, gesneden uit het designpapier en bewerkt aan de randjes met paarse inkt zijn van Noor net als de tekst.


Dit is nu echt één van de laatste kerstkaarten van het jaar die ik ga maken.
Er staan er nog wel een aantal gepland op mijn blog, maar die zijn allemaal al een tijdje eerder gemaakt.
Ben jij ook nog bezig met maken of heb je alles al klaar?
Deze kaart hoeft niet op de post maar ga ik zelf in de brievenbus doen.

Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte

1 opmerking: