Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 15 januari 2020

Een vintage bloemenkaart

Voor de lopende challenge bij Vintage and More op facebook, waar dit keer een kaart/creatie gevraagd wordt met blauw als hoofdkleur, heb ik deze reminderkaart gemaakt.


Ik ben dit keer eens in mijn doos met oude embossing folders gedoken en heb mijn achtergrondpapier dus zelf gemaakt wat eigenlijk wel weer heel erg leuk was om te doen.
Het papier is licht opgeschuurd zodat de geëmboste delen mooi naar voren komen.
Het bloemenplaatje zit verwerkt op een prachtige oudere mal van Noor!design.
Nog wat vlinders, bloemen en een hoekje en de kaart heeft weer genoeg tierlantijntjes voor mijn idee.
Genoeg blauw te vinden zou ik zo zeggen.


Meedoen met deze challenge kan door je kaart in een reactie bij het challengebericht in de groep (https://www.facebook.com/groups/280116102155415/) neer te zetten. Dit bericht is bij de aankondigingen bovenaan de pagina te vinden.
Op 31 januari om 18.00 uur sluit de challenge en gaat het team zich beraden welke inzending een prijs wint. Ook wordt er altijd nog een extra random winnaar getrokken. Dus wil je kans maken op één van beide prijzen???? Meedoen dan!

Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Heel mooi en wat leuk om je embossing achtergrond een beetje op te schuren. Geeft een mooi effect!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen