Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 7 januari 2020

Merriest wishes

De feestdagen zijn weer voorbij en wat ben ik aan het doen geweest????
Juist, ik heb een kerstkaart gemaakt hahahaha.
Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van een prachtige mal van Marianne Design en die op een oude label mal van Dutch Doobadoo verwerkt.


Het designpapier komt uit een al ouder papierblok van Marianne Design nl. Swedish winter. Veel designpapier heb ik niet gebruikt, alleen om de label te matten.
De prachtige grote mal is gesneden uit kraft waarbij de losse onderdelen uit creme cardstock gesneden zijn en daarna bewerkt zijn met Memento inkten die ik voorhanden had.


De mooie poinsettia's zijn van Flowerfoam, op kleur gebracht met Memento inkt en afgewerkt met een heel klein beetje Coosa gilding wax goud.
In het midden zitten en aantal stampertjes.


Gaan jullie ook door met het maken van kerstkaarten of is het nu helemaal over en denken jullie er pas weer aan het einde van het jaar aan?
Wij zijn best benieuwd!

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Wat zijn de poinsettia's prachtig geworden! De hele kaart is erg mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen