Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 28 april 2020

Goud van oud.... Veel liefs

Vandaag mag ik weer een kaart laten zien die ik voor www.kreatrends.nl gemaakt heb.
Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van een oude snijmal en die gecombineerd met een nieuwere tekststempel en mooi papier.


Voor de basiskaart is een stuk cardstock van 21 x 14 cm zo gevouwen dat de achterkant 14 cm in het vierkant is en de voorkant een strook van 7 bij 14 is.
Hierop heb ik papier uit papierblok Sweet dreams van Marianne Design geplakt.
Daarna heb ik de prachtige oudere snijmal van Marianne Design LR0483 op het voorste gedeelte geplakt. Dit steekt een stuk over de achterkant heen.
Het plaatje komt van een ouder knipvel van Marianne Design.


In de hoek zit het ornament dat bij de prachtige snijmal hoort. Deze is gesneden uit roze en wit waarbij ik een stukje van de witte heb gebruikt als hart.
Door rillijnen te zetten en die in berg- en dalvouwen te verdelen krijg je een 3D effect bij de bloem.
In het midden is een klein gaatje gemaakt waar 3 bloemetjes doorheen zitten. Daarna is het geheel met de gluegun op de blaadjes geplakt.


Op het achterste gedeelte van de kaart is nog een tekst gestempeld met stempelset Handgeschreven Veel liefs CS1050 van Marianne Design.
Deze valt precies achter het plaatje als de kaart dicht is.
Aangezien er best mensen zijn die in deze Corona-crisis een opbeurende kaart kunnen gebruiken heb ik veel ruimte om je eigen boodschap neer te kunnen schrijven over gelaten.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Een hele fijne dag toegewenst!
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: