Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 4 mei 2020

It's up to you

De nieuwe Industrial art lijn van Joy!crafts is zo gaaf! Ze zijn perfect voor mannenkaarten maar je kan er zeker ook een stoere meidenkaart mee maken.


De basis van de kaart is gemaakt met het Scrapbook stencil Tab-borders. Deze heb ik al vaker gebruikt en ik vind het model zo leuk dat ik er steeds weer naar grijp.
Op de voorkant van de kaart heb ik de nieuwe NoEnd hoek gebruikt. Na het snijden blijven de radartjes aan het papier zitten wat heel handig is maar voor deze kaart heb ik ze voorzichtig los geknipt. De snijmal is 2x gesneden uit verschillend papier omdat ik enkele radartjes in een andere kleur op de basis wilde plakken voor een leuk effect.
Ook de nieuwe NoEnd rand is op dezelfde manier opgebouwd.
Daarna ben ik gaan stempelen met de nieuwe Clearstamps Streetwear. De gymschoenen zijn 2x gestempeld, ingekleurd, uitgeknipt en 3D verwerkt.


Als je de kaart open slaat zie je wat een mooi papier er in papierset Streetwear zit. Prachtige tinten met leuke dessins, labels etc.


Hier en daar heb ik weer gestempeld op het dessinpapier. Ook de teksten komen van dezelfde stempelsheet en zijn verhoogd met foam tape opgeplakt.


Om het plaatje zit het nieuwe Frame work. Als je het midden wegknipt hou je een leuk buizenkader over wat heel stoer om het plaatje heen verwerkt is.
De vlinder is gesneden uit wit cardstock en bewerkt met verschillende kleurpotloden zodat deze lekker kleurrijk is geworden.


Gebruikte materialen:
6002/0883 Scrapbooking stencil Tab-borders
6002/1253 Cutting stencil Floral flourishes Aster
6002/1459 Cutting, embos en debos stencil
                  Industrial art -Framework
6002/1473 Cutting en debos stencil No-End
                  Industrial art - Corner
6002/1474 Cutting, embos en debos stencil No-End
                  Industrial art - Edge
6002/1475 Cuttin stencil Industrial art - Butterfly
6011/0645 Scrappapier Streetwear
6013/0344 Knipvellenset Summer greetings
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0054 Glue gun
6370/0079 Artificial jute Bloem
6410/0529 Clearstamps Streetwear
6500/0002 Foam pads
6500/0121 Tacky tape
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, ik vond het in ieder geval heel leuk om met deze materialen te werken.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart zeg !! Prachtig.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kaart Henriëtte...inderdaad lekker stoer voor een meid...prachtige details erop..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen