Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 8 mei 2020

Set kerstkaarten

Vorige week had ik een challenge gewonnen met als prijs 2 digi's. Nu ben ik niet zo'n kleurwonder en omdat ik het zonde vond dat ik die dan toch niet ging gebruiken had ik gevraagd aan de beheerster van de fb pagina of ze iemand anders voor die digi's uit kon zoeken waarvan ze dacht dat die er heel blij mee zou zijn en dat was Cindy. Als dank heeft zij mij een setje knutselspullen gestuurd (wat echt niet nodig was maar wel heel erg lief) en daar heb ik deze twee kerstkaarten mee gemaakt.


Het papier was zo mooi. Ik denk dat het van Maja-design was maar weet dat niet zeker. Jammer genoeg heb ik één zijde niet kunnen gebruiken maar ja, je kan niet alles hebben.


Bij deze kaart heb ik achtergrond licht gehouden omdat er op het plaatje al genoeg dingen te zien zijn. De leuke taartrand paste precies op de kaart.
Ook de tekstrand paste precies op de breedte van de kaart. Deze is gesneden uit donkerblauw en wit en iets verschoven op elkaar geplakt.
Omdat er in het setje ook een stukje rood lint zat en de broek van de kerstman paars was heb ik er voor gekozen om 2 kleuren bloemen  en 2 kleuren plakparels te gebruiken.


En dan nu mijn tweede kaart die de vorm van een tag heeft gekregen.


De tag-kaart is gemaakt n.a.v. een opdracht bij de groep van Kimya waar je uit een kleurenpalet een hoofdkleur moest kiezen. Dat is bij mij blauw geworden.
Daarom is ook de achtergrond met veel blauw, is de tekst blauw, zijn de roosjes blauw en natuurlijk mocht het blauwe strikje (stukje lint zat er ook bij) niet ontbreken.


Weer twee kaarten bij mijn voorraad, heerlijk om die zo te zien groeien.

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte


1 opmerking:

  1. Goedemorgen Henriette,

    Wauw jij bent snel hihi en graag gedaan ik vond het zo lief dat je de prijs doorgaf aan iemand anders omdat je zelf geen digi`s kleurt .Prachtige kaarten ik moet nog beginnen voor deze maand.
    Het dp is idd maja design.
    Fijn weekend alvast
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen