Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 19 mei 2020

A whole year more incredibler

Ik vind het heerlijk om verjaardagskaarten te maken. Daarom heb ik er vandaag weer eentje voor je en wel voor een man.


Het mooie nieuwe papier Industrial textures (gebruikt op de basiskaart) is gecombineerd met labels en knipvelset Gentlemen style. Kijk eens hoe mooi die bij elkaar passen.
Het grote snijstencil Industrial art is gesneden uit ribbelkarton. Aangezien het best een heel smal randje is vond ik het leuk om het stuk wat uit het midden overbleef er ook bij te verwerken. Hiervoor heb ik een stukje cardstock iets groter dan het middelste gedeelte gesneden, er onder geplakt en daar de rand weer opgeplakt zodat er van het cardstock niets meer te zien is. De gesneden rand is donkerder dus valt goed op. Ik vind het zo ook lekker stoer geworden.


Hier kan je het iets beter zien. Op het plaatje heb ik het leuke buizenframe verwerkt, om de tekst het ronde frame.
Verder is de kaart nog afgewerkt met stoere pijlen.


Gebruikte materialen:
6002/0914 Scrapstencil beautiful-love kit
6002/1458 Cutting, embos en debos stencil Industrial art
6011/0420 Labels en knipvelset Gentlemen style
6011/0652 Papierset Industrial textures
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6500/0002 Foam pads
6500/0023 Foam tape
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit
8089/0214 Kraft ribbelkarton klein

Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren.
Graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten