Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 12 mei 2020

Voor jou

Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor Kreatrends en weet je wat zo fijn is....de webwinkel is weer open!


De kaart is gemaakt met de snijmallen Bille's vlaggen. Die zijn niet meer leverbaar bij de groothandel maar Hennie heeft er nog een paar op voorraad dus wil je 'm hebben.... wees snel met bestellen want OP is echt OP.
Ik heb verschillende groottes vlaggen gebruikt waarbij ik de grootste uit het hartjes papier gesneden heb. Deze is op een dubbele kaart geplakt. Daarna heb ik de witte kaart om de vlag weggesneden.
De tekst komt van stempelsheet Handgeschreven Veel liefs van Marianne Design en past precies op de kleine vlaggetjes.


Korenbloemen bestaan in verschillende kleuren, daarom heb ik er ook een gezellig bont geheel van gemaakt.


Het kaartje kan gewoon verstuurd worden maar, omdat hij zo klein is, ook aan een bos bloemen gehangen worden als er in een hoek een gaatje in gemaakt wordt.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten