Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 1 juni 2020

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Het is weer de 1e van de nieuwe maand en dus start er bij Vintage and More op facebook weer een nieuwe challenge.
Deze keer is het de bedoeling dat je oude materialen die je al heel lang hebt liggen op je Vintage kaart/creatie verwerkt.
Daarom ben ik eens in mijn kast gedoken en heb daar een aantal dingen uit tevoorschijn getoverd.


De basis van de kerstkaart is een mal van Dutch Doobadoo met daarop scrappapier van BoBunny wat ik al zeker 7 jaar geleden gekocht heb. Oud dus hahahaha.


Het kader achter het plaatje van Marianne Design is van Spellbinders en zeker ook net zo oud als het gebruikte papier als het niet ouder is.
Ook de ijskristallen van Noor!design zijn al een aantal jaren oud.


Op het kant, wat ook al zeker zo'n 3 jaar in mijn kast ligt, zit een kaarsenborder van MemoryBox die gekleurd is met potloden.
Ook hiervan weet ik niet hoe oud hij precies is maar zeker al 5 jaar schat ik.


Al met al is het een kerstkaart geworden die eigenlijk alleen maar uit oudere materialen bestaat. Echt leuk om alles weer eens tevoorschijn te halen, zou ik eigenlijk veel vaker moeten doen want oudere materialen zijn zeker net zo mooi en leuk als al de nieuwe die in de winkels liggen.

Om mee te doen aan de challenge moet je jouw kaart met oudere materialen in een reactie bij het challengebericht op Vintage and More zetten. Dit bericht is te vinden bij de aankondigingen. Deze keer moet je ook benoemen welke oude materialen je zelf gebruikt hebt.
Je kaart/creatie mag niet voor 1 juni online hebben gestaan. Je mag met maximaal 4 kaarten/creaties meedoen met de challenge die loopt tot 30 juni 18.00 uur.
Zien we ook van jou iets leuks verschijnen?
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten