Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 15 januari 2021

Een babykaartje

Het is vandaag alweer 15 januari en dus is het mijn beurt om een reminderkaart te laten zien voor de lopende challenge bij Vintage and More op facebook.


De opdracht staat deze keer in het teken van "Nieuw". Dus nieuw-jaar, nieuwe woning, geboorte (nieuw kind), een nieuwe baan, een nieuw levensjaar (verjaardagskaart) of huwelijk natuurlijk in een Vintage/Shabby Chic uitvoering. Genoeg keuze dus.
Babykaartjes zijn altijd leuk om te maken dus heb ik daarvoor gekozen.
Ik heb een schattig plaatje gevonden (weet niet meer waar het vandaan komt) en heb er een heel oud papierblokje van Joy!crafts bij gepakt (6011/0205) waarvan het papier mooi bij het plaatje past.


Het lieve plaatje zit tussen de prachtige hartjesmal van Noor!design geschoven.
Ook de roosjes zijn in de kleuren van het papier gekozen met onder de roosjes een enkele bloem, gesneden uit een filterzakje. De blaadjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen.


De metalen hoekjes en vlinder maken de kaart helemaal af.
Ik vond het weer heel erg leuk om deze kaart te maken en hoop dat ik je heb kunnen inspireren.

Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten