Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 20 januari 2021

Speciaal voor jou

Vandaag laat ik weer een kaart zie die ik als DT-lid voor Kreatrends gemaakt heb.
Ik ben aan de slag gegaan met de prachtige nieuwe snijmal Anja's square XL van Marianne Design in combinatie met het leuke breiwerkje en de mand met bolletjes wol.

De basis is een tekenmal van Dutch Doobadoo. Hierop is eerst designpapier geplakt met daar weer de op één na grootste snijmal van Anja's square. Deze is gesneden uit kraft.
Daarop zit, uit wit cardstock gesneden de prachtige square. Ik heb op deze kaart de stukjes die uitgesneden worden ook allemaal gebruikt.
De grootste zijn weer ingelegd in het sierlijke vierkant en de kleine uit het midden zijn gebruikt als accenten op de hoeken van het kraft vierkant.
Het thema van de kaart is handwerken en daar zijn de gebruikte snijmallen natuurlijk uitermate geschikt voor.

Op deze foto zit een geborduurd hartje. Deze is losgeknipt van de lange rij die gemaakt wordt met de snijmal en zo kan je deze snijmal op verschillende manieren gebruiken.
Bovenaan de foto zie je het gebruikte hoekornamentje dat uit de snijmal komt.

De tekst is ook nieuw. Als je goed kijkt kan je zien dat de letters gemaakt zijn met allemaal "stiksteekjes".
Op de stempelsheet zitten heel veel leuke teksten die te gebruiken zijn voor allerlei soorten kaarten.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
 
Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje geworden...en leuke stempels met die stikrandjes.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen