Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 25 mei 2021

Sterkte

Voor het blog van Kreatrends heb ik deze keer een condoleancekaart gemaakt met oudere snijmallen en stempels uit de webwinkel.

 
De basiskaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Hierop zit papier uit een blokje van Marianne Design dat helaas niet meer verkrijgbaar is.
Het prachtige raamwerk is een snijmal van Marianne Design, gesneden uit kraft en bewerkt met distress ink terwijl het papier nog in de mal zit.
Het plaatje komt ook van een ouder, niet meer leverbaar, knipvel.
De mooie bloem (de waterlelie) is nog wel leverbaar en staat dan ook in de materiaallijst onderaan deze blogpost gelinkt naar de webwinkel.
Omdat ik het blad van de waterlelie wat te groot vond voor deze kaart zitten er achter de bloem blaadjes die natuurlijk niet bij een waterlelie horen maar ik er wel mooi bij vond passen.

Dit is één van de teksten die op de condoleance-sheet zit die ik gebruik heb. Een prachtige tekst!


Condoleancekaarten zijn nooit echt leuk om te maken maar ze worden wel heel erg gewaardeerd. Vandaar dat ik er toch altijd een aantal op voorraad wil hebben.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte


 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige condoleance kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en stijlvol condoleancekaartje heb je gemaakt met deze oudere stansjes Henriëtte
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen