Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 15 mei 2021

Vintage kaart

Vandaag is het weer mijn beurt om voor de challenge die loopt bij Vintage and More op facebook een reminderkaart te plaatsen.
De opdracht is deze maand: Een vintage kaart met meer dan 1 vouw.
Eigenlijk is dus alles goed behalve een gewone kaart want die hebben maar 1 vouw. 
Dus een easelkaart of, zoals ik gedaan heb, een kaart waarvan de voorkant nog een keer omgevouwen is zijn zomaar 2 mogelijkheden maar misschien weet je nog wel een mooie vormkaart waarbij er meer vouwen zijn.

Mijn kaart is dus gemaakt van een vierkante dubbele kaart waarvan ik de voorkant nog een keer naar buiten gevouwen heb.
Het papier waarmee ik de kaart gemat heb komt uit een heel oud papierblokje van Joy!crafts.
Het voorste smalle deel is voorzien van een prachtige rand, gemaakt met een mooie mal van Noor!design.
Ook is hier een bloementoef op gezet omdat dat aan de binnenkant van de kaart niet past en ik er wel bloemen op wil hebben.

Op het binnenste smalle gedeelte zit een prachtige border van Precious Marieke waar ik een tag met daarop de felicitatie tekst gestoken heb. Achterop de tag kan je nog een kleine persoonlijke boodschap schrijven.

Het plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen en is verwerk in een prachtige snijmal van Noor!design. Bij deze snijmal zijn de bloemen extra ingelegd met roze en zijn de hartje van de bloemen afgewerkt met plakpareltjes.
Achter de snijmal zitten nog veertje verwerkt wat de kaart nog zachter van uiterlijk maakt.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
Wil je meedoen met de challenge? Ga dan naar facebook en zoek onze pagina op.
Je kaart moet dan in een reactie van het originele challengebericht neergezet worden om mee te doen voor de prijzen.
Je hebt de tijd tot 31 mei 18.00 uur. Dan sluit de challenge en gaat het team de mooiste kaart uitzoeken die dan een prijs ontvangt. Ook draaien we de random reader en wie daaruit komt wint onze 2e prijs.

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten