Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 8 juni 2021

Maritieme verjaardagskaart

Het is alweer juni, tijd gaat snel. Voor de blogpost van vandaag heb ik voor Kreatrends een maritieme verjaardagskaart gemaakt met oudere materialen uit de webwinkel.


De basiskaart is gemaakt met het frame Elton van Dutch Doobadoo, ik moet zeggen wel één van mijn favoriete mallen. De kaart is gemat met papier uit papierblok Seabreeze van Marianne Design.
De leuke vuurtoren heb ik langs de zijkant van de kaart geplakt zodat deze een klein beetje over de voorkant heen valt.

Als je de vuurtoren openklapt zie je het leuke wegwijzerbordje waar ik de tekst op gestempeld heb. Achter het houten hekje zie je het prachtige zeilschip langs varen.
Voor het hekje liggen nog wat schelpen en zeesterren op het strand.


Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte


 

2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart en zo leuk met de vuurtoren opzij!
    Wist je dat we bij 2Sistersontheblog een maritieme challenge hebben deze maand?
    hint hint.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie maritieme kaart. Leuk dat je de vuurtoren opzij kunt klappen en dat dan de tekst zichtbaar wordt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen