Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 1 september 2021

Er is er één jarig! Hoera hoera!

Er zijn weer nieuwe producten van Joy!crafts, dit keer met het thema Muziek. Ik mocht er heerlijk mee aan de slag en heb er deze stoere mannenkaart mee gemaakt.


De basis is een vierkante kaart van 15 x 15 cm waarvan ik de voorkant nog een keer dubbelgevouwen heb.
De kaart is beplakt met het mooie nieuwe papier Floral melody.
Op het voorste gedeelte van de kaart zie je een kleine label die ik bewerkt heb met de nieuwe polybesa en 3 kleuren inkt. Daarop zit een prachtige nieuwe silhouet stempel van een man die saxofoon aan het spelen is. De muzieknoten vliegen overal in het rond. Ook de nieuwe houten muzieknoten (woodsters) zijn aanwezig.
Onderaan de tag zit een sticker-tekst, ook nieuw in het assortiment bij Joy!crafts.


Als je de kaart openvouwt zie je daar nog 2 labels tevoorschijn komen. Beide bewerkt waarvan de kleine kraft label in een insteekvak geschoven is. 


Ook deze label is bewerkt met het nieuwe polybesa stencil in de kleur van het kraft. Hierop kan een persoonlijke boodschap geschreven worden voor degene die de kaart gaat krijgen.
Op het insteekvak is ook weer een tekst-sticker gepakt.
 

Hier zie je een groter label, bewerkt met dezelfde kleuren inkt als die op de voorkant maar dit keer niet met een stempel maar met een plaatje er op. Het plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen en past perfect bij de gebruikte silhouet stempel. Uit de saxofoon komt een gestempelde notenbalk. Ik heb niet geprobeerd (hoewel ik wel noten kan lezen) wat het liedje is dat gespeeld wordt.
De Woodster G-sleutel heeft een leuke hartjesvorm.


Ik vind het weer hele leuke nieuwe materialen en heb er met plezier deze inspiratiekaart mee gemaakt.

Gebruikte materialen:
6005/0014 Polybesa muziek
6011/0671 Papierset Floral melody
6015/0001 Stickervel teksten muziek 
6320/0024 Woodsters muziek
6410/0535 Clearstamps Muziek in de lucht
8010/0001 Mulberry onbewerkt 
8013/0161 Cardstock wit
8089/0264 Kraft tag

Leuk dat je weer langs bent geweest, zie ik je weer bij de volgende blogpost?
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Prachtige muzikale kaart. Ik vind hem echt "swingen" met die saxofoonspeler vóór op de kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen