Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 17 september 2021

Trouwkaart

Pas geleden is de jongste dochter van onze vrienden getrouwd. 
Wij waren uitgenodigd voor de feestavond en aangezien ze het liefst een financiële bijdrage als cadeau wilden moest er natuurlijk een leuke kaart komen waar het geld in paste.


Bij Kreatrends  vond ik dit leuke hartjes stencil van Dutch Doobadoo nog in de webwinkel, perfect geschikt voor zo'n gelegenheid. Door het snelle verzenden was hij op tijd in mijn bezit en kon ik er deze leuke kaart mee maken.
De kaart is beplakt met papier uit een oudere papierset van Joy!crafts. Om de kaart dicht te houden heb ik er een wit lintje omheen gestrikt.


De binnenkanten hebben ook gezellige papiertjes gekregen. In het midden onderaan zit nog een leuke oudere hartjesrand van Joy!crafts. Deze is een beetje kleiner gemaakt op het insteekvakje waar het geld tussen geschoven kan worden.

Hier nog even een close-up van het midden van de kaart met het leuke plaatje van een knipvel van Marianne Design. Van het plaatje heb ik een insteekvakje gemaakt waar ik een hartjeslabel in geschoven heb met daarop onze persoonlijke boodschap voor het bruidspaar.


Het is een tekenmal waar je heel snel een leuke kaart mee tevoorschijn tovert, veel heb je er, zoals je kan zien, echt niet voor nodig.

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten