Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 26 april 2022

Zoek het lekker zelf uit!

Voor de blogpost van vandaag heb ik een Slimline kaart gemaakt met nieuwe en iets oudere mooie materialen van www.kreatrends.nl.

 
De basis is een kaart van 10 x 21 cm. Hierop past heel mooi de nieuwe Craftable Slimline 3 squares.
In het midden zit een plaatje van het knipvel dat speciaal voor deze snijmal (en ook voor de slimline met 3 cirkels) ontworpen is.
De nieuwe tekststempels zijn ook weer heel leuk. Ik heb er op deze kaart 3 gebruikt die heel leuk bij elkaar passen.
Het takje en de bloemen die er op zitten en elders op de kaart zitten zijn van Jeanine's Art en passen er heel erg leuk bij. Het vrolijkt de kaart nog meer op.


Op één van de nieuwe tasjes staat deze tekst. Het lijkt niet zo'n vriendelijke tekst maar samen met de andere teksten op deze kaart is het opeens een hele leuke tekst nl. zelf iets uitzoeken voor de cadeaubon die voor de lieve vriendin is.

 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart. Ik vond het in ieder geval erg leuk om 'm te maken.
 
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte
 

1 opmerking:

  1. Hallo Henriette

    Wauw prachtige kaart
    Fijne Koningsdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen