Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 1 april 2022

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Nee het is geen grapje, vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
De opdracht is deze keer: We willen graag vlinders zien fladderen op je Vintage/ShabbyChic kaart of creatie.

 
Mijn basiskaart is gemaakt met een prachtige snijmal van StudioLight. Omdat ik de zijkanten in wilde leggen is de kaart nog eens extra op wit kaartkarton geplakt en daarna rondom uitgeknipt.
Het designpapier komt uit een oud papierblokje van Joy!crafts. Ik moet zeggen dat ik de groen/blauwe kleur wel een beetje gewaagd vind voor mezelf maar soms moet je wel eens iets doen dat niet zo standaard is hahaha.
Het plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen, de papieren strik weer van het designpapier.
 

De takjes zijn van Joy!crafts met daarop kleine bloemen die bij een snijmal van een hortensia horen.
Na het opplakken heb ik met een witte pen de hartjes van de bloemetjes gemaakt.
De vlinders komen van een oud knipvel en zijn met 3D kit her en der op de kaart verwerkt.

 
Als je het leuk vindt om ook mee te doen met de challenge ben je van harte welkom. In het originele challengebericht dat bovenaan de pagina staat bij Vintage and More kan je precies lezen wat je moet doen.
De challenge loopt tot 30 april 18.00 uur.
Daarna gaat het team de mooiste kaart/creatie kiezen en laten we de random draaien om twee winnaars te krijgen die we later op de avond bekend maken.

Groetjes Henriëtte

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten