Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 29 maart 2022

Maak er een mooie dag van

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te laten zien die ik gemaakt heb met mooie materialen van Kreatrends.
Ik heb voor een verjaardagskaart gekozen omdat dat de kaarten zijn die je toch (ik tenminste) het meest verstuurt.

 
De basis is gemaakt met een mooie mal van Dutch Doobadoo die gemat is met papier uit een ouder papierblokje van Joy!crafts (helaas is deze niet meer verkrijgbaar).
De prachtige Butterfly Flowers mandela circle van Jeanine's art is groter gemaakt door één van de Butterfly Flowers hoekjes er achter te verwerken.


Hiervoor heb ik de achterkant van de mandela in 6 taartpuntjes verdeeld en op de diagonale lijnen een hoekje geplakt. Met de hoekjes en de mandela's kan je op deze manier verschillende mooie doily's maken.
 

Het 3D plaatje, de tekst, de takjes en de vlinders (de gesneden vlinders zijn van de vlinderborder geknipt en versierd met bloemetjes van de Hydrangea) maken de kaart compleet.
 
 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.

Leuk dat je langs bent geweest, graag weer tot een volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: