Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 12 maart 2022

Bedankt

Pas geleden kreeg ik van iemand een hele doos vol met knutselspullen. Hun kinderen waren te groot geworden en deden er niets meer mee. Er is al een hele lading naar onze kleindochter gegaan maar er staan ook nog spullen voor als ze hier zijn om lekker mee te prutsen.
Omdat ik het zo leuk vind heb ik een kaartje gemaakt om te bedanken voor de leuke spulletjes.


De basis is een kaart van 13 x 13 cm met daarop papier uit een oud papierblokje van Joy!crafts.
De doily is een Essentials van Studio Light die al iets ouder is maar wel heel erg mooi.
De hoekjes, gesneden uit metallic cardstock zijn oudjes van Whimsy. Soms haal ik ze tevoorschijn en bij deze kaart kwamen ze heel goed van pas.
Het bakje viooltjes komt van een heel oud knipvel.
Naast de viooltjes zijn er nog uitgeknipte vlinders die op de kaart verwerkt zijn met 3D kit.
 
 
Van welk merk de libelle is weet ik niet, ik heb deze gewonnen.
De libelle is op kleur gebracht met 3 kleuren memento inkt. De vleugeltjes zijn gesneden uit vellum.


Ik heb nog niet benoemd dat de tekst van een oude stempelsheet van Joy!crafts is.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

 

1 opmerking: