Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 1 maart 2022

Challenge 3 bij Creatrief met Kreatrends

Voor de 3e challenge, die vandaag van start gaat bij Creatief met Kreatrends, heb ik deze kaart gemaakt.

Het versje voor deze maand is:
 
Ik heb lang gezocht naar klaver vier.
Ik geef hem je met veel plezier.
Verzorg hem goed, maak het niet stuk
want "klaver vier" brengt steeds geluk. 

De opdracht bij dit versje is: Gebruik een snijmal op je kaartje.
 
 
Ik heb veel snijmallen maar eentje van een klaver vier (en dan in deze grootte) bezit ik niet. Hoe is het mogelijk he hahahahaa. Daarom ben ik zelf maar aan het tekenen gegaan. Op een stukje printerpapier, dat ik doormidden gevouwen had, ben ik een half klavertje 4 gaan tekenen die ik uitgeknipt heb. Als je dan het papiertje openvouwt krijg je een mooie klaver 4. Deze heb ik omgetrokken op groen cardstock en weer uitgeknipt (was dus wel even een werkje) met dit resultaat.
Op ieder blaadje van het klavertje is een zin van de tekst geschreven, het paste precies.
Achter het klavertje is een prachtige snijmal van Craft Emotions verwerkt en onderaan de leuke lieveheersbeestjes rand van NoorDesign. Deze was iets te breed voor de kaart. Na het smaller maken bleven er twee lieveheersbeestjes over die ik op het klavertje heb gezet.
 

Doe je ook (weer) mee met onze leuke challenge?
Jullie hebben de tijd tot 31 maart 18.00 uur, dan sluit de challenge.
 
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten