Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 15 maart 2022

Een Vintage vouwkaart in roze

Vandaag is het weer mijn beurt om een reminderkaart te laten zien voor de lopende challenge bij Vintage and More op facebook.
Deze keer is de opdracht: Maak een Vintage/shabby chic kaart of creatie in roze of blauw.
Ik heb voor de kleur roze gekozen en daar deze kaart mee gemaakt.


Dit model kaart heb ik al een keer eerder gemaakt en vond het zo leuk dat ik er deze keer ook weer mee aan de gang ben gegaan. Het designpapier dat ik gebruikt heb komt van de oudere papierset van Noor!design Bride and groom. Prachtig papier met een mooi rozen dessin.
Het plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen en is gezet in een ouder frame van Joy!crafts.

 
Als de kaart open gevouwen is ziet hij er zo uit. Roze genoeg zou ik zo zeggen.
De kaart blijft ook heel gemakkelijk staan doordat het midden als een soort pilaartje uitvouwt.


De labelpockets met bijpassende labels zijn gemaakt met een oudere snijmal van Mery's.
Onderin de hoeken zitten fijne filigraanhoekjes die gemaakt zijn met een snijmal van Cheery Lynn. Beide oudere snijmallen maar nog steeds heel leuk.
 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
Wil je ook meedoen met de challenge dan kan dat tot 31 maart 18.00 uur. Dan sluit de challenge.
Alle informatie vindt je in het originele challengebericht dat bovenaan de facebookpagina in de aankondigingen te vinden is.
 
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten