Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 1 maart 2022

Kikkerkaart

In deze blogpost, waarbij ik weer mooie materialen heb gebruikt van Kreatrends, laat ik je één kaart zien waar je twee verschillende teksten op kan gebruiken.

 
De kaart is gemaakt met een superleuke kader snijmal van AmyDesign nl. die van de Friendly Frogs.
Deze is gesneden uit wit kaartkarton en toen met verschillende kleuren memento inkt bewerkt met de applicator met pompons van Joy!crafts. 
Om de achtergrond te maken heb ik verschillende kleuren distress ink gebruikt.
Daarna is het kader op de achtergrond geplakt.

 

De kikkertjes in en op de pot is een 3D plaatje van Amy Design. De kleine groene kikkertjes linksboven en rechtsonder zijn stansjes die bij het mooie frame horen. Ook deze kleine kikkertjes heb ik bewerkt met een paar kleurtjes groene memento.
 
 
De tekst is van Mery's, een al wat oudere kleine tekststempelsheet maar met een mooi lettertype.
Ik verstuur eigenlijk maar heel erg weinig beterschapskaarten en dus had ik de tekst voor de foto los op de kaart gelegd.
Na het foto's maken viel mijn oog op een andere tekst en wel die van Gefeliciteerd.


Ook deze tekst heb ik gestempeld en wat bleek, die paste precies tussen de twee kikkers en dan ook nog zo dat de pootjes van de bovenste kikker deels over de tekst heen kunnen. Net alsof hij het tekstje vasthoudt.


Welke tekst er op de kaart komt als ik 'm ga versturen weet ik nog niet. Ik bewaar beide tekstjes bij de kaart en als hij in een enveloppe gaat kies ik welke er op komt.
Handig toch? Multifuncioneel op deze manier.

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten