Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 16 maart 2022

Slimline met lelies

Voor de blogpost van vandaag ben ik weer met mooie materialen van Kreatrends aan de slag gegaan.
Dit keer ben ik aan het kleuren geweest en wel de nieuwe Clearstamp en snijmal van de Lelies van Marianne Design.


Als basis voor de kaart heb ik de mooie Slimline Essentials nr. 82 gebruikt. 
Deze is gemat met paars cardstock en daarna met prachtig papier van Dixi paper.
Dit papier komt in twee maten nl. 15 x 15 cm en in 10 x 21 cm. De laatste maat is heel handig voor slimline kaarten en heb ik ook voor deze kaart gebruikt.
De ronde tekstcirkel en de gefeliciteerd tekst horen bij elkaar en zijn ook uit paars cardstock gesneden.


De prachtige lelies zijn een stempel en snijmal set. Na het stempelen en snijden ben ik ze in gaan kleuren. Ik heb hiervoor verschillende kleuren memento inkt gebruikt en ben met een fijn penseeltje aan de gang gegaan. Het was even zoeken hoe ik het ook al weer moest doen want als je mij goed kent weet je dat ik niet zo heel vaak kleur en dan nog meestal met potloden. Maar..... het ging en ik moet zeggen dat ik best trots ben op het eindresultaat.


Met de strikjesmaker heb ik de 3-dubbele strik aan de bovenkant gemaakt en toen vond ik dat er genoeg te zien was op deze kaart. Teveel erop verwerken is niet mooi omdat het papier toch al wat drukker is met al die mooie bloemen.
 
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Hoi
    Wat een prachtige creatie.
    De lelies zijn prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen