Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 16 september 2022

Christmas Miracle

Voor de blogpost van vandaag heb ik weer een kerstkaart gemaakt met een snijmal en knipvel uit de nieuwe lijn van Yvonne Creations, verkrijgbaar bij Kreatrends.
De prachtige snijmal nodigt uit tot mozaïken en dat is dus precies wat ik gedaan heb.
 
 
De snijmal is gesneden uit wit kaartkarton en met verschillende pastelkleuren ingelegd.
Het is wel even een priegelwerkje maar het resultaat vind ik altijd zo mooi dat ik het er graag voor over heb.
 
 
Het plaatje komt van het bijbehorende knipvel. Het is dan wel niet in de kleuren van de ingelegde kerstballen maar dat vind ik juist leuk, nu springt hij er nog mooier uit. Vindt je een knipvel lastig dan is er ook een uitdrukvel met hetzelfde plaatje verkrijgbaar waarvan ik de link ook bij het materiaallijstje heb gezet.

 
Leuk dat je langs bent geweest, graag weer tot een volgende keer.
Groetjes Henriëtte
 


 

1 opmerking:

  1. wauw, wat een gepuzzel ! heel erg mooi en leuk kaartje geworden op deze manier, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen