Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 september 2022

Fijne Feestdagen!

Er zijn weer nieuwe artikelen te verkrijgen bij Kreatrends. Met een aantal daarvan mocht ik inspiratiekaarten gaan maken. Ze zijn zo leuk dat ik gelijk, toen ik ze donderdag binnen kreeg, aan de slag ben gegaan.
Het was lastig te kiezen waar ik eerst mee zou gaan beginnen dus heb ben ik aan het combineren gegaan en heb een mix van MarianneDesign en YvonneCreations gebruikt.
 
 
De basis is een Slimline kaart met daarop, uit lichtblauw gesneden, een oplegkaartje van de Craftables Slimline Distressed.
De sneeuwheuvels met boompjes zijn gemaakt met de nieuwe Slimline forest horizons. Het leuke van deze snijmal is dat het papier alleen bovenaan gesneden wordt en je dus zelf kan kiezen hoeveel "sneeuwlandschap" er onder zit.
Nadat ik alle heuveltjes gesneden had en de boompjes met memento Bamboo leaves op kleur gebracht had heb ik het geheel op maat gesneden zodat het mooi op de ondergrond past.


De blokhut is een oude Creatable die nog verkrijgbaar is. Deze past super leuk bij het nieuwe hekwerkje met sneeuw. Het kleine ijsbeertje staat zijn ogen uit te kijken naar de sneeuwpop die vlak bij het hekje staat.

 
Het andere ijsbeertje staat voor de nieuwe wegwijzer en heeft meer interesse voor de sneeuwpop waar hij vlakbij staat. Dit is een nieuwe stans van Yvonne Creations uit de Christmas Miracle serie.
 
 
Graag weer tot een volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten