Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 25 oktober 2023

Houten herfst-onderzetters

De herfst is dan nu toch echt begonnen. Wat hebben we al een regen en wind gehad. De bladeren aan de bomen beginnen te verkleuren en vallen naar beneden. Al wandelend in het bos zie je alweer de mooiste dingen. Craft Emotions heeft prachtige servetten in het assortiment met leuke herfstdetails.
Zo haal je de herfst op een originele manier in huis. 
Twee van die servetten heb ik gebruikt om op deze houten onderzetters te verwerken.

 
Allereerst is alles in de Cadence Acrylverf Dirty white gezet. Daarna zijn de onderzetters op de servetten gelegd en heb ik stukken van de servetten geknipt. Voor iedere onderzetter 1 van beide servetten zodat beide kanten anders worden. Zo heb je eigenlijk 12 verschillende onderzetters in plaats van 6.
 

Op de ene kant de servet met de paddenstoelen. Deze servet is iets donkerder van kleur.

 
Op de andere kant de lichtere servet met blaadjes, kastanjes en andere dingen die van bomen vallen.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren, ik heb ze al in gebruik genomen.

Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten