Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 20 november 2023

Surprise Sneeuwuil

Sinterklaas is weer in het land, de tijd van surprises maken is weer begonnen. De vraag kwam van Craft Emotions of ik voor hen een surprise kon maken met een Styropor bol van 20 cm die vanbinnen hol is waar een cadeautje in gestopt kan worden. Ik ben op pinterest gaan kijken en kreeg daar heel veel inspiratie. Mijn Styropor bol zou omgetoverd worden in een Sneeuwuil!
Dit zijn de gebruikte materialen die verkrijgbaar zijn voor winkeliers bij Craft Emotions:
 
 
Van de werkwijze is bij Craft Emotions weer een consumentenmailing met werkbeschrijving gemaakt, zo leuk! Ik heb de werkbeschrijving in 3 losse foto's verdeeld zodat jullie 'm ook kunnen gebruiken.
 

 
 
Ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn, anders even op de foto klikken zodat deze groter wordt. De gebruikte materialen staan onderaan de blogpost op een rijtje, ook de maten
 

Een werkbeschrijving onder de foto's is dus deze keer niet nodig. Het was wel even een werkje maar het effect is zo leuk!
 

Op deze foto kan je goed zien hoe de stukjes papier, waarmee je de surprise open kan maken, eruit zien tussen al de sneeuwwatten. Echt heel erg opvallen doen ze niet.
 
 
De 2-delige styropor ballen zijn verkrijgbaar in 15, 20, 25, 30, 40 en 50 cm grootte. 
Er zijn ook 2-delige styropor eieren in de maten 16 en 21 cm verkrijgbaar. 
Genoeg mogelijkheden voor een leuke surprise dus!



Heel veel plezier bij het maken een surprise!
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten