Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 16 november 2023

Zeskantig doosje met egeltje

Ik mocht weer aan de slag voor Craft Emotions, dit keer voor een stap-voor-stap decoupage consumenten-mailing. Super leuk om te doen moet ik zeggen en wat hebben ze mijn foto's prachtig verwerkt in de online folder!
Dit is het doosje waar ik mee aan de slag ben gegaan.




Ik had een aantal prachtige servetten toegestuurd gekregen. Mijn oog viel direct op het servet met het schattige egeltje, wat ik ook gebruikt heb.
 



Van de foto's met beschrijving die ik toegestuurd had hebben ze bovenstaande mailing gemaakt. Super gaaf toch?! Door op de foto te klikken en eventueel het vergrootglas op je computer te gebruiken kan je precies lezen wat je nodig hebt en hoe ik te werk ben gegaan.
 
 
Dit is het eindresultaat geworden. Voor het doosje heb ik maar 1 servet gebruikt!

 

 
 
Groetjes Henriëtte

 

1 opmerking:

  1. Wat een leuk doosje is dit geworden met het servet van de egel. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen