Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 8 juli 2024

Hallo lief kleintje....

Vandaag nog een kaart met de leuke nieuwe Baby Animals stempels van Craft Emotions, ontworpen door Carla Creaties.

 
Deze keer heb ik het lieve girafje ingekleurd met Derwent Inktense kleurpotloden en daarna uitgeknipt.
De takjes en bloemetjes (komen van de snijmal Vase of wildflowers) achter het girafje zijn nieuw van Joy!crafts
Voor de achtergrond ben ik aan het stempelen gegaan met de Basics circles in combinatie met VersaMagic inkt in diverse kleurtjes. Welke dat zijn kan je onderaan deze blogpost in de materiaallijst lezen.
De tekst Hallo is omgetrokken op wit kaartkarton en daarna met dezelfde kleurtjes inkt bewerkt.
Om 'm te matten heb ik 'm op een restje wit kaartkarton geplakt en daarna iets groter uitgeknipt zodat er een wit randje omheen zichtbaar blijft.
De tekst vond ik erg leuk bij het girafje passen, die kijkt ook zo schattig.
De witte basiskaart is bespettert met dezelfde kleurtjes inkt waarna ik langs de buitenkanten een streepjesrandje heb gezet met een fineliner.


De gebruikte materialen zijn:
006002/1572 Snijmal Vase of wildflowers
006002/1655 Snijmal Herb twigs
130501/1590 Clearstamps Baby Animals 2
130501/1593 Clearstamps Baby Animals 6 Tekst
130501/2602 Clearstamps Basics circles
185070/0209 Mask stencil Hey Hallo Welkom
Derwent Inktense potloden
VersaMagic inkt: Pretty Petunia, Sea Breeze, Aquatic Splash, Key Lime en Pixie Dust
 
Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte
 

1 opmerking: